Miercurea... "fara cuvinte"

miercuri, 16 martie 2011



28 opinii:

Nima spunea...

Pictorul ...Vladimir Kush .

UNUL, macar unul daca urca !...

pandhora spunea...

eva sa fie ...la cules de mere ?
adam e deja...la pamant :))

andreiraduM spunea...

:)
Sarut,mana, Nima.
Multumesc pentru informatie.

Dap... macar UNUL sa fi urcat.
:)


Pandhora, sarut'mana!
:)
amandoi sunt la "pamant" si pare-se, ca niciunul dintre ei nu vrea sa faca un efort de a urca o "treapta"!

Anonim spunea...

@Andrei,
Frumoasă miercurea ta, cea fără cuvinte.

@Pandhora,
:)
Cred că te înşeli, Adam e pregătit s-o prindă-n braţe, ca s-o salveze în cazul în care Eva ar cădea de pe scară.

Anonim spunea...

...sau aşa mi-ar plăcea să cred.
:)

fly2sky spunea...

Da..foarte sugestiva imaginea..si e frumos ca se pot gasi multe intelesuri. Eu as spune ca unul (adica unii)..isi imagineaza ca trebuie sa urce pana la cer pentru a culege ceea ce de fapt se afla pe pamant..

andreiraduM spunea...

:)
Fly, acest lucru mi-a placut si mie la imagine - ca poti interpreta in fel si fel de moduri, ii poti gasi intelesuri fel de fel.
Tocmai de aceea am asociat imaginea cu cantecul videoclipul respectiv.
:)

andreiraduM spunea...

Blu sarut'mana!

Anonim spunea...

:)

minoki spunea...

Fain blogul tau1 Chiar ai ceva de spus pe aici prin blogosfera. O sa trec blogul tau la mine.

Rontziki spunea...

Chiar fel şi fel de interpretări se pot naşte din această imagine :)

Îmi place ideea căutării în cer a ceea ce se află pe pământ, dar prima idee care mi-a venit în minte a fost un fel de evoluţie prin cunoaştere, o desprindere de realitatea cotidiană prin cunoaştere...

CARMEN spunea...

îmi place teribil de mult Vladimir Kush! tablourile lui dovedesc o gândire profunda si o imaginetie fatastica!
Melodia lui M. Jarre completeaza perfest starea de visare...
Happy WW!

Anonim spunea...

:)
Eu, personal, habar-n-am de ce spuneţi că ea ar cauta-n cer ceea ce se află pe pământ.
Mie mi se pare de domeniul evidenţei că ea a făcut efortul şi şi-a asumat riscul de a urca să culeagă roadele, pentru ca apoi să revină şi să-i ofere şi lui.
Sau bat câmpii??!

andreiraduM spunea...

:)
Minoki, sarut'mana. Imi place nickneimul tau.
:)
Iti multumesc pentru vizita si de apreciere. Toti avem cate ceva de spus mai mereu si... de facut TOT TIMPUL. :)

andreiraduM spunea...

Rontziki, sarut'mana!
:))
Ma cam apropii de intelesul pe care l-ai gasit tu.
Eu gandeam la faptul ca omul a plecat de la simplitate, frumusete (neverosimilia aproape), magic, iar prin cunoastere, a reusit sa se transforme intr-o masinarie ucigatoare si distructiva.
Frumusetea si simplitatea daruita de Creator (NATURA) am transformat-o in artificial.
POMUL CUNOASTERII...

andreiraduM spunea...

Carmen bun regasit!
Si mie imi place... desi nu stiam ca si aceasta opera ii apartine.
Visare...

andreiraduM spunea...

:)
Blue, cate capete, atatea pareri, atatea moduri de a percepe un lucru!
:))

Anonim spunea...

Dap.
:)

Anonim spunea...

Maştile noastre şi-au ınceput isoria odata cu marul.Draga Pandora, amandoi sunt la pamant pentru ca sunt putrezi pe dinauuntru asemeni marului oare?:)
Salutari la toate lumile!:)

Se-cret spunea...

La pomu' lăudat...mergi cu scara!

Dan spunea...

Oricum Eva e mai sus decât Adam, asa a fost si asa o sa ramâna!

Rontziki spunea...

Daaa, îmi place mai mult cum duci tu ideea mai departe...e şi mai verosimil, din păcate...iar pomul acela suspendat susţine mult mai bine interpretarea în sensul cunoaşterii duse la extrem şi transformate din binecuvântare în blestem.

Oana Marginean spunea...

:) Frumos!!! Pe mine ma duce cu gandul la scara lui Iacob, respectiv la o legatura intre cer si pamant. Roadele, rasplata se afla, evident, sus in cer; suntem rasplatiti abia dupa ce invatam ascensiunea... Chiar daca pare amuzant, mi-am reamintit de Jack si vrejul de fasole in care, sub o forma cosmetizata consider ca e vorba tot de o ascensiune... de voie, de nevoie... insa si aici, rasplata nu intarzie sa apara...

Florin spunea...

Salutare man !
:)
Suntem epuizati... suntem terminati ?
...ne intoarcem la origini... :(

Jean Michel Jarre este magnific, muzica lui este mult prea buna pentru aceasta lume

Administrator spunea...

:)
Da' de unde, Irisaaaaa ... !!! Adam e plictisit de vorbaria Evei lui care nu-si mai gaseste marul: "- Asta-i al lui Newton fizicianul, asta-i al lui Tell arcasul, asta-i al Albei ca Zapada basme-de-adormit-copiii ... Aaaa, Adaaaam, uite, am gasit si marul discordiei ... marul lui Catalin pro-tv-istul ... Doamne, ce de-a mere ... Ajuta, Doamne, necredintei mele ..."

andreiraduM spunea...

:)
Bun regasit, tuturor!

artistic communsim, nu cred ca suntem putrezi, ci suntem aidoma tututor celorlalte "specii" cu amendamentul ca ne-am insusit rolul de "dumnezei pe pamant"!
:)

se-cret, merge fiecare cu ce poate...
:)

Dan, de ce este Eva mai sus decat Adam?
Si la ce "sus" faci referire?

Rontziki buna completare.

Oana, de ce ar trebui sa fie la mijloc o "rasplata"?

Florin, nu cred ca ne mai putem intoarce la origini, ne-am modificat adeneul, ne-am plastifiat nu numai trupul ci si creierul...
Da, Jarre este magnific!

Maria... nu am inteles o iota din ceea ce ai scris.

Oana Marginean spunea...

Intotdeauna exista o rasplata... fie ca ne dam seama sau nu... acum depinde de fiecare unde o regaseste...

fly2sky spunea...

Imi place si ideea Oanei..ca sus e rasplata..si as mai completa..cu cat scara e mai lunga..cu atat rasplata devine mai valoroasa..

Trimiteți un comentariu

îndrăzneşte!

 

Blog Archive