Primavara...

marți, 12 aprilie 2011


(sursa foto: AICI)


A cunoaşte. A iubi
Înc-o dată, iar şi iară
a cunoaşte-nseamnă iarna
a iubi e primavară.

A iubi - aceasta vine
tare de departe-n mine.
A iubi - aceasta vine
tare de departe-n tine.

A cunoaşte. A iubi.
Care-i drumul? Ce te-ndeamnă?
A cunoaşte - ce înseamnă?
A iubi - de ce ţi-e teamă?
printre flori şi-n mare iarbă?
Printre flori şi-n mare iarbă,
patimă fără păcate
ne rastoarnă-n infinit,
cu rumoare şi ardoare
de albine re-ncarnate.

Înc-odată, iar şi iară,
a iubi e primavară.
(Lucian Blaga - primăvara)


11 opinii:

Anonim spunea...

:)
Ce de euforii de primăvară prin blogosferă!
Frumos!
Vrei să spui, prin intermediul lui Blaga, că iubirea şi cunoaşterea pot merge braţ-la-braţ?
Nu'ş,dar merită încercat. Unora ar putea să le iasă.
:))

Rontziki spunea...

Cum spune şi Blue Freedom, ce de pledoarii de primăvară prin blogosferă!!! Parcă în nici un an nu a fost aşa...să fie pentru că primăvara se tot lasă aşteptată şi se tot joacă de-a v-aţi ascunselea cu noi?! Adică atunci când nu vine când e aşteptată ne-o dorim din ce în ce mai mult?! Mda...n-ar fi singura ocazie când observ asta la noi... :))
Superbă imagine ;)

pandhora spunea...

imi place pictura asta...asa involburata...un copac cu flori infiorat de vant...asa il simt eu :)
imi place mult...

Gabi spunea...

Mai, eu sper sa merite atata poezie. Macar in dragoste, ca bani nu prea poti face cu ea.
Ce fel de flori sunt alea, de cires?

fly2sky spunea...

Poetul meu preferat, un copac cu flori, si ..cunoasterea care prinde viata, infloreste.. prin iubire :)

Anonim spunea...

Poti s-o numesti astenie, dar intotdeauna dragostea si prietenia mi se par mai frumoase primavara:)))

Dan spunea...

Si înca n-a venit de tot! Sa vedeti când o sa fie în drepturi depline, ce de cunoasteri, ce de iubiri!!

angi spunea...

Nici ca se poate mai adevarat!:)

andreiraduM spunea...

:)
Bun regasit, tuturor!

Blue, aceasta este formula ideala... dar sapiensul modifica formulele functie de interesele personale!
:))

Rontziki, dap, cand sapiensului ii este foarte dor recurge la tot felul de artificii pentru a-si "amorti" simturile!
:))
Si mie mi-a placut foarte mult imaginea, de aceea am impartasit-o cu voi.

Pandhora, infiorat nu-mi pare ci, mai degraba, mangaiat!
:))

Gabi, sa merite ce?!
Fara poezie, sapiensul ar fi mai sarac!
Flori de cires japonez...
:))

Fly si viceversa poate fi valabila.
Si mie imi place mult.


artistic communism, man, asa zic si eu!
De altfel, toate sentimentele frumoase sunt accentuate de primavara, cred eu.

Dan,
:)
"ce de cunoasteri, ce de iubiri"...
Sunt de acord!
:))

Angi
:)

.✿*E LENA*✿. spunea...

Superbă poezia!
Mulțumesc de vizită
și semnul lăsat la mine pe blog,
Să ai o seară minunată!

andreiraduM spunea...

Elena, sarut'mana!
Si eu iti multumesc pentru vizita si, in mod special, pentru frumusetea de pe blogul tau.
Bucurie sa-ti fie seara si tie!

Trimiteți un comentariu

îndrăzneşte!

 

Blog Archive