Vikend placut, tuturor!

vineri, 8 aprilie 2011

11 opinii:

alessia spunea...

Încă un dar MINUNAT marca "zâmbet de Soare"! :)

Aştept să te întorci din acest "vikend plăcut" fredonând în neştire:

"Verde crud, verde crud…
Mugur alb, şi roz şi pur,
Vis de-albastru şi azur,
Te mai văd, te mai aud!...
"

pup şi iară pup :)

Anonim spunea...

Cam devreme ne trimiţi în vikend!
:))))
Mulţumesc, dar eu am la treabăăăăă, de nu-mi văd ţuguiul din creierii capului!
>:D<

andreiraduM spunea...

:)
cred ca ma retrag in... munti!

Nu va trimit in vikend, ma trimit in vikend!
:))
De-o vedeti pe Nima, imbratisati-o taaare tare, sa-i paraie oscioarele!

andreiraduM spunea...

fata frumos colorata SPOR LA TREABA!

Anonim spunea...

Te trimiţi în munţi? Fericitule!
Distracţie plăcută.
Mulţumesc. Chiar am nevoie de spor.
Paaaaa!

Anonim spunea...

Cum adică să te "retragi" în munţi?
(Stai că eu acum văd că lucrurile ar putea avea şi o altă conotaţie!)

fly2sky spunea...

Iarasi vikend?? Parca numai miercuri si vikende sunt..nu stiu cum zboara timpul. Atunci vikend frumos sa ai in munti..iar melodia..mi-a mers direct la corazon :)

Dan Ioanitescu spunea...

:)
TEORIA CONSTIPATIEI MONDIALE

CINEVA, UN MASCAT, HRANESTE RECHINII CEI MARI CARE SE CONSTIPA.
:))
Weekend mare, bun si lung pana marti sau miercuri!
Acuma stiu!!
:)

pandhora spunea...

mi-a placut mult clipul...muzica apelor,muzica sufletului...
un w-end linistit sa ai daca asta iti doresti :)

andreiraduM spunea...

:)
Bine ne-am regasit!
Sper ca fiecare dintre noi a avut un "vikend" minunat.
O noua saptamana...
:)

Gabi spunea...

Nu incetezi sa ma uimesti, multam de melodie.

Trimiteți un comentariu

îndrăzneşte!

 

Blog Archive