ptr. Alessia

miercuri, 12 octombrie 2011



uite si noua mea achizitie sufleteasca:
Râsu'

8 opinii:

pandhora spunea...

ce baiat atent si serios :)

Anonim spunea...

Io mi-am "tras" un pui de mâţă.
:)))))
Râd cu lacrimi!
Tu adopţi un căţel, eu o pisică.
Ce vrei mai clar de atât??!!

alessia spunea...

Eeeeeeeeeeeeeeeee, MULŢUMEEESC, Zâmbet de Soareee! :))

Superba floare am pus-o la loc de cinste, la intrarea pe "Maidanul cu dragoste", iară pe Râsu' tău îl drăgălesc de-l ameţesc :)) Este un duuuulceeee, ai avut dreptate! Merită o...viluţă, nu o căsuţă! :))

Mi-e DOR să fiu iarăşi cu voi ca altădată! Mi-e dor de mooor de-o zbânţuială maidaneză ca odinioară!:)) Abia aştept să mă întorc serios la...treabă! :)) Curând! :)

Pup şi îmbrăţişare maaaaaareeeeeee, "specialitatea casei" fiecăruia în parte şi întregii găşti laolaltă!:)

Noapte albastră, dragilor mei dragi! :)

alessia spunea...

Ete că l-am rugat pe Râsu' să-mi întâmpine el oaspeţii cât voi mai lipsi eu! Pare făcut pentru asta! :))

Carpe Diem spunea...

mi-ai adus aminte ce Cora mea...este o femela de Collie, care imi lipseste de nu mai pot...o vreau pe Cora mea...
hai te rog...renunta tu la Rasu`...promit sa-l ingrijesc mai ceva ce pe mine insumi...

andreiraduM spunea...

:)
Buna de dimineata, frumosilor, chiparosilor!

Pandhora, Rasu' e o doamna in toata regula.
Are si cinci puiuti de care are grija intr-un mod special. Pe mine m-a UIMIT!
I-am spus asa pentru ca este un sufletel deosebit.
De cate ori ma vede incepe sa rada si-ncepe sa spuna ceva pe limba ei de parca ar vorbi razand in hohote.
M-a cucerit din prima clipa (dragoste la prima vedere)...
:)
Nu am mai intalnit un astfel de catel.
Ii aduceam tacamuri, manca aripioarele, gatul iar cele doua spinari si le aseza frumos in gura si le cara la puii ei.
E plina de viata si de emotie.
:)
Acum ii gatim papa special pentru ea, pentru ca s-a saturat de cruditati (carne cruda), parizer si salam, a refuzat sa mai manance. Asa ca i-am diversificat alimentatia.
O iubesc cu fiecare por al meu. Da, stiu, sunt dus cu pluta...


Blue, dap... ce sa zic?
:)))
Interesanta "sincronicitate"!
:)
Sper sa vina momentul in care tu sa adopti un catel si eu o pisica. Asa vom echilibra "energiile".
:))

Alessia, multumesc ca l-ai pus la loc de cinste pe Rasu'... MERITA!
:))
Si mie mi-e dor de momentele de "bulgareala" pe maidanele noastre.
Cine stie? Poate vom reitera acele momente. Vom gasi noi un loc, un moment...

Carpe Diem, ti l-as da cu mare drag, pentru ca stiu ca vei avea o grija deosebita de el... dar nu e al meu. E al strazii. Are familia lui, are locul lui...
Nu-l pot desprinde de pui.
Doar il iubesc si il hranesc.
Poate, de as fi avut curte, l-as fi luat acasa cu tot cu puiuti.
E un suflet special si nu exagerez.

Administrator spunea...

Tare ma bucur de vestea asta !
Salutari si caldura sufleteasca tuturor ! :)

Dan Ioanitescu spunea...

Ce bucurie! S-a intors fiica ratacitoare!
:))
Suntem toti!
:)
(desi eu nu sunt tot)

Trimiteți un comentariu

îndrăzneşte!

 

Blog Archive