oda... vietii!

luni, 19 decembrie 2011


"Noi avem o existenta efemera prinsa intre "totul" din urma noastra si "nimicul" dinaintea ochilor"
Haruki Murakami

"Inainte de a ma naste am fost o vesnicie intreaga nimic. De ce ma tem acum de aceeasi neexistenta cu care am avut o vesnicie intreaga prilejul de a ma obisnui si in care am fost deja?
Nu inteleg."
Lucian Blaga

De copil
am observat
ca si adultii
au gradinita lor
rotunda
turtita la poli
bombata la ecuator




prin transee
se joaca
de-a moartea
de-a viata.
(Valeriu Butulescu)

11 opinii:

Anonim spunea...

Frumos!
Contrabalansează postarea mea, chiar dacă altele au fost motivele pentru care ai ales acest clip. Dar, e superb!

alessia spunea...

"Frumuseţea şi măreţia care te înspăimântă aproape se numeşte SUBLIM."
Tu ai exemplificat-o perfect!
Mulţumesc frumos!
:)

Septembrie spunea...

Bun regăsit! Cam mult am lipsit, dar, mă bucur să vă recitesc..:)
PS...nu ne aducem aminte nimic din...nimic. Așa că, prezentul e mai bun...:)

Dreamer spunea...

Adultii sunt mult mai neseriosi decat copiii...

INCERTITUDINI spunea...

Rămân în același registru ”Veșnicie-clepsidră fără nisip„.-Valeriu Butulescu

C.L.M. spunea...

Ca sa vezi:-? si adultii au o gradinita;))

Dan spunea...

Parca Musatescu a spus: omul când se naste spune "aaaa" si cccând moare "mor". Asa ca toata viata este un amor...

RobertN spunea...

Gradinita adultilor are si paznici? Parca prea isi fac de cap.

cosmin spunea...

mie asta cu aaa si mor mi-o zicea si strabunicu-meu, as atribui-o intelepciunii..native si nu unui brand :)

AR, Lucian Blaga, singurul filozof roman, fundamenteaza un spatiu (topologic, hiperboreic parca) care ne-ar dumiri putin cu privire la matrixul dintre nimic si nimic.

si..: oda vietii!

andreiraduM spunea...

:)
Bun regasit, frumosilor, chiparosilor!
Maria, de ce zambesti?
:)

Cosmin, dap. Dar, in final, tot nedumiriti ramanem!
:)

RobertN,
:)
Cred ca are mai multi paznici. Dar si ei sunt uneori neatenti... asa ca putem sa ne facem de cap (dar cu cap)!

Dan, te salut!
Nu te-am mai vazut de o vesnicie si jumatate...
trist este ca unii nici nu mai apuca sa zica "aaaa" sau "mor"!

CLM, nu stiai?
:)

Incertitudini, pe Butulescu il iubesc!
:)

Dreamer, uneori, rareori, deseori...
:)
adultii sunt mai neseriosi decat copii.

Alessia, nu eu, ci cei ce au adunat cuvintele atat de frumos, cei care au realizat imaginile respective. Cu ajutorul lor ne putem aseza bucatelele de puzzle intr-un tablou, asa cum il vedem noi, functie si de starea pe care o avem...
Mama ei de stare!
:)

isis, dap!
Postarea ta m-a inspirat, tre' sa recunosc.
Insa eram in momentul cand savuram minunatia de natura, privind la niste imagini cu niste fiinte atat de viu colorate atat de uimitoare si... a iesit ceea ce vedeti.
:)

cosmin spunea...

andreiraduM, pai nedumerim sa ce? puricosu' avea ceva cu dumerirea; tu ce ai?

RobertN, eu as zice ca sunt si ei angrenati.

aaa..level up!? si ne reverborim. ce urat suna. revorberim.
hai ma ca-s si eu distractiv in felul meu :))

Trimiteți un comentariu

îndrăzneşte!

 

Blog Archive